Gyakran Ismételt Kérdések 

Miért a PrimeFinance-t válasszam ?

Komplex pénzügyi tanácsadást nyújtunk ügyfeleink számára személyre szabottan, legyen szó biztosításról befektetésről, nyugdíj előtakarékosságról, egészségpénztári szolgáltatásról, jelzáloghitelről, személyi kölcsönről vagy akár folyószámlanyitásról.  

Hogyan működik?

Küldje el jelentkezését és 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon. Felmérjük igényeit, elképzeléseit, ezután személyes vagy online időpontot egyeztetünk Önnel.  

Online is lehet biztosítást kötni?

Igen,minden további nélkül, amennyiben rendelkezik ügyfélkapu regisztrációval. 

Milyen okmányok kellenek a szerződéskötéshez?

Érvényes személyi igazolvány vagy érvényes vezetői engedély, lakcím kártya, adóazonosító kártya.

Hol érvényes a biztosításom?

A biztosítás kiterjed a belföldre és külföldre, a nap bármely időszakában bekövetkező biztosítási eseményekre. Az asszisztencia szolgáltatások területi hatálya Magyarországra terjed ki. 

Kérdése van? Vegye fel velünk Ön is a kapcsolatot!